Virallisestihan loma alkaa huomenna maanantaina, mutta ollaan oltu jo lauantaina Särkänniemessä ja sunnuntaina kyläluutina.

s%C3%A4rk%C3%A4nniemi%20003-normal.jpg

Kyllä mä itsekin kävin monissa laitteissa, mutta tämä laite ei ole mua varten. Keinuva ja kokoajan samanlainen liike....yrjööö...tai ainakin tosi höntti olo tulis. Särkänniemi oli muutunut paljon -->suosittelen perheille joissa alle kouluikäisiä...oli "vihaisia lintuja" ja "koiria mäessä" ...harmi kun en saanut niistä hahmoista kuvia. EIKÄ! Kummituslinna oli kokonaan hävinnyt ja vuoristorata... ymmärrän, on aika uudistautua.

s%C3%A4rk%C3%A4nniemi%20008-normal.jpg

Se narunveto on mulle ihan MUST ...voitin itselleni tuon pilkullisen hatun ja liitutaulun ja Isäntä voitti jotain tyttömäisiä tatuointeja =) .

 

Särkänniemen jälkeen lähdettiin Idea Parkkiin, ja silloin se mun loma vasta pääsikin tunnelmaan -->niin monia ihania hahmoja tuli vastaan, oli ihan pakko ottaa kuvia! Lapsia tais nolottaa...tai sit ne on niin tottuneita mun hassutteluun

s%C3%A4rk%C3%A4nniemi%20013-normal.jpg

Meinattiin tosissaan molemmat nukahtaa, Herra Hakkarainen ja minä, kiitos raittin ulkoilman.

s%C3%A4rk%C3%A4nniemi%20015-normal.jpg

Crocs-krokotiili ja minä

s%C3%A4rk%C3%A4nniemi%20016-normal.jpg

Tämän hahmon nimeä en muista, mutta mainosti pehmonalle karkkeja tai jotain. Hälläkin hiukan eripari silmät niinkuin minullakin...ollaan niin samiksii!

Tuo päivä oli ihana, mutta TODELLA väsyttävä! Nukuin jo autossa matkalla kotiin. Sitten kotona kahden tunnin päiväunet. Ja kun heräsin olin jo ihan valmis menemään taas nukkuu, huh huh. Nukuin yöllä todella makeasti 12 tunnin yöunet...ja tiedä kuinka kauan olisin koisinut, mutta oltiin menossa nuoren neidin 4-vuotis synttäreille ystävä perheen luo. Siis ei kun aamupalalle ja menox -->

Kun aikamme leikimme Polly Pocketeilla ja Barbeilla, siirryimme aivan upeaan kahvipöytään!!

s%C3%A4rk%C3%A4nniemi%20023-normal.jpg

Ystäväni P.O on järjestänyt jo kahden meidän lapsemme konfirmaatio kaffetukset ym juhlia ja joka kerta kaikki on kehunut runsain adjektiivein. Katsokaa nyt tuotakin "porsaat-paljussa" kakkua ja herkullinen Tikru kakku oli myös kerrassaan maittava! Ei pelkästään kaunista katseltavaa nämä tarjoilut

s%C3%A4rk%C3%A4nniemi%20024-normal.jpg

Mozzarella pallukat tuossa herkullisen voileipäkakun päällä...uuh! Ihana soomalainen muija  =) Kiitos ihanasti sunnuntaista!

 

s%C3%A4rk%C3%A4nniemi%20037-normal.jpg

Kyllä tämän päivän jälkeen olo oli niin raukea ja pullea =) .

Loma alkaa virallisesti vasta huomenna, vaikka nämä kaksi päivää on ollut jo pikku-loma. Kenties huomennakin tapahtuu jotakin ihanaa!