Tein tänään itsekseni kuntotestin ihan täällä kotioloista...hym kyykyt sujui hienosti, punnerrukset tyydyttävästi ja vatsalihakset surkeasti. Noh, tästä on hyvä jatkaa!

KG%20002-normal.jpg

 

KG%20003-normal.jpg

Minulla on tämmöinen työkirja, johon kirjoitan syömiseni ja juomiseni, liikkumiseni ja sen miten kuntoni kenties kohenee ja paino laskee seuraavan kahdentoista viikon aikana. Viikon päästä mulla alkaa kauan odotettu kuntoutus Kankaanpäässä. Koitan siellä ollessanikin päivittää tänne kuulumisiani ja tarvitsen teidän kommentteja, jotta jaksan kuntoilla/ tulla kuntoon. Ehkä 10% painonlasku auttaisi jo itsessään poistamaan selkäkipuni -->niin toivon. Tai ehkä se perustuukin siihen, että kaikki muut paikat tulee kipeäksi ja lihakset araksi, etten enään tunne selkäkipuani?! Vihjeenä olen saanut "Ota hevoslinimenttiä mukaan!"

Tuossa toissapäivänä kokeiltiin mun pojan kanssaXBOX kinect peliä Jillian Michaels Fitness Adventures. Se oli aika rajua...en jaksanut pahemmin siinä hyppiä, toisin kuin mun poikani. Mutta kaikkein raskainta/kauheinta siinä pelissä on, että näet oman kuvasi siinä sivussa kokoajan -->näet kun koitat hulluna siinä hyppiä ja kyykistellä. Heh, mutta ehkä jo huomenna kykynen sitä pelaamaan paremmin