Luonnonkiharat hiukset on ihan helpot ja kivat nyt kun niihin on niinkuin tottunut. Muistan suorastaan kärsineeni niistä teini-iässä -->siloin kaikilla tuntui olevan pitkät, suorat ja tietysti vaaleat hiukset. Ala-asteella mulla oli pitkät ja melko suorat hiukset, silloin ei tuo kiharuus pahemmin näkynyt. Mutta nykyään, jos annan hiusten kasvaa, ne ei tunnu kasvavan pituutta vaan leveyttä.

ponih%C3%A4nn%C3%A4t%20001-normal.jpg

Tässä yks aamu hassuteltin mun hiuksilla. Niin tuo "kampaus" kuin tämä seuraavakin on tyttäreni tekemiä.

hiukset%20kiinni-normal.jpg

Tuo jälkimäinen kampaus olikin ihan asiallinen, joten pyysin tyttöäni laittamaan sen mulle eräänä työaamuna. Sain paljon huomioita. Eivät olleet tuntea mua, heh. Pomokin sanoi "aika veikeän näköinen" .

80-lukua%20012-normal.jpg

Tässä kuvassa olin valmistumassa ystäväni P.L:n synttäreille ja pukeutumis koodi oli jotain 80-lukumaista. Niinkuin huomaat varmaan, hiukseni sopivat juuri tuollaiseen 80-luku meininkiin. Muistan että joku synttäreillä hämmästeli "ai ne on sun oikeet hiukset.."

80-lukua%20009-normal.jpg

Tässä minä Isännän kainalossa. Huomaa upeat vyölaukut! Onneksi mun sisko on kirppiksellä töissä, niin sieltähän tuollaiset aarteetkin löytyi.

uudet%20hiukset%20001-normal.jpg

Tässä mun look ennen parturi-kampaajan käsittelyä. Töissä yx vanhus vihjas "sun tarttis varmaan leikata hiukan noita hiuksia..." ja siitä innostuneena/suivaantuneena varasin itselleni ajan Hoviparturiin.

uudet%20hiukset%20003-normal.jpg

Muutama vaaleampi raita elävöittämään

uudet%20hiukset%20004-normal.jpg

Ja muuten tummanruskeaa/punertavaa väriä

uudet%20hiukset%20005-normal.jpg

Sitten lyennettiin ja muotoiltiin tuota aiempaa pehkoa -->tuli ihanan kevyt olo. Ja ah, oma silmä oikein lepää kun sain tuon tumman värin takaisin. Aito värini lähes musta, mitä nyt hammaita kovasti pukkaa.

uudet%20hiukset%20006-normal.jpg

Noh, mitäs tykkäätte? Niinkuin huomaa, parturissa/kampaajalla käynti ei ole pelkkää hiusten muokkaamista -->ihan selvä kasvojen kohotus tulee samalla! Tuosta sitten suunnistinkin lounas-treffeille Isännän kanssa.

Kommentteja odottelen kovasti tähän ja aiempiin juttuihin. Niitä on aina kiva saada.

Ehkä taas huomenna kirjoitan tänne jotain, ehkä taas huomenna tulet kirjoittamaan kommentteja <3