...kalsarijumppaa!!! Hiukan on ollut huonoa tää liikkuminen ja kuntoilu, ruokavaliosta kiinnipitäminen. Joku fiksu sanoi (muutamakin) , että kyllä se into tulee, kun vaan menet "lenkille" tai lähdet uimaan tai plä plä. Todellisuudessa olen NIIN rätti työvuoron (aamuvuorot ei vaan sovi mulle) jälkeen ettei yksinkertaisesti jaksa kuin murista joka asiasta.

Noh, nyt mulla oli vapaapäivä, ja tultiin ajoissa mökiltä -->innostus iski! Ja kun kerran muutenkin olen menossa mökin jäljiltä kunnon suihkuun, voin hyvin ottaa hikeä pintaan. Xbox 360´ kinect rules!!

jumppa%20002-normal.jpg

Mun lemppari peli on " Kinect adventures"  ja siinä se pallopeli.

kinect-normal.jpg

jumppa%20011-normal.jpg

Joskus ne pallot tulee molemmista reunoista samaan aikaan...

jumppa%20010-normal.jpg

...tai oikein korkeelta

jumppa%20005-normal.jpg

...tai oikein alhaalta. Tarttis olla oikein pelihuone, kun tää olohuone käy ahtaax....lamput saa osumia...ja nilkkani on meinannut murtua, kun pöydän potkasin kerran kumoon...

jumppa%20013-normal.jpg

Sitten on koskenlaskua ja junaradalla resinalla menemistä ja pari rauhallisempaakin peliä. Tuutko pelaamaan mun kanssa jokupäivä?

Saas nähdä milloin ehdin/jaksan viittiin pelata seuraavax...ehkä jo huomenna!